اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۷۱۷

تباس: روبیالس شایستگی ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد

تباس: روبیالس شایستگی ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد
رییس لالیگا در نشست خبری امروز خود با صراحت بیان کرد: رییس مستعفی اتحادیه بازیکنان شاغل در فوتبال اسپانیا شایستگی ریاست در فدراسیون فوتبال این کشور را ندارد.
۱۵:۴۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

خاویر تباس رییس لالیگا در نشست خبری امروز خود با اشاره به تب داغ نامزدی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت: ماجرای ویار دیگر تمام شده، او دست و پا می‌زند که تبرئه شود، من کاری به دادگاه و ماجراهای پرونده او ندارم، به فرض صحت داشتن ادعاهای ویار، ما توان صبوری بیشتر نداریم و باید انتخابات را بدون او برگزار کنیم چون جام جهانی در پیش است و فدراسیون بدون رییس به درد فوتبال اسپانیا نمی‌خورد و حتی اثر منفی هم دارد.

وی ادامه داد: اکنون دو گزینه جدی برای شرکت در این انتخابات به چشم می‌خورد که قطعا من یکی از این دو گزینه نیستم و از پستی که در سازمان لیگ دارم بسیار راضی هستم و بدون حاشیه مشغول خدمت به فوتبال اسپانیا هستم. مرد شماره اول لوئیس روبیالس است که از نظر من هرگز شایستگی ریاست در فدراسیون فوتبال اسپانیا را ندارد. کسی که در اتحادیه یا انجمن بازیکنان فوتبال اسپانیا دست به اعتصاب علیه حکم سلطنتی می‌زند، حق ندارد خود را برای حضور در فدراسیون فوتبال اسپانیا نامزد کند.

وی افزود: من روبیالس را می‌شناسم، با او بارها حرف زده‌ام او هرگز فرد بی‌طرف و مدیری نیست که بتواند به سود فوتبال اسپانیا قدم بردارد.

تباس درباره دیگر نامزد این انتخابات نیز گفت: به عقیده من رافائل لوسان بهترین گزینه است، او در هیات فوتبال گالیسیا ثابت کرده که مرد موفقی است و مدیریت را خوب می‌شناسد. نفوذ او و دوستانش در کشورهای دیگر نیز برگ برنده او است و البته ثروتش باعث می‌شود به این موضوع فکر کنیم که بدون چشم داشت و وسوسه مالی تنها به فکر کمک به فوتبال اسپانیا باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین